Zřizovatel školy

Nařízení GDPR

Zásady ochrany osobních údajů

Informační memorandum

Pověřenec pro ochranu osobních údajů
Ing. Martin Kolář
společnost Metropolnet, a.s.
e-mail: gdpr-po@metropolnet.cz
Tel.: +420 777 150 317

Bakaláři – elektronická ŽK

Naši partneři

Tak tento název letošního adaptačního kurzu se hodil naprosto přesně. Při příjezdu třídy 6.A,B do Autokempu Chabařovice se děti nenechaly zaskočit špatným deštivým počasím a vše si vynahradily dobrou náladou a výborným obědem v místní restauraci. Po chvilce poledního odpočinku celá skupina dětí pod vedením svých třídních učitelek a paní asistentky vyrazila k místnímu Liščímu jezeru. Na odpoledne byly připravené zajímavé přednášky primární prevence a bezpečnosti na internetu. Počasí bylo stále uplakané, ale to dětem nevadilo. Zabavily se vyprávěním a hraním různých her. Po večeři byl naplánovaný táborák, který jsme odložili na další večer a nenechali se zaskočit špatným počasím. Večer bylo z chatek slyšet různé štěbetání a povídání a zážitcích z celého dne. Druhý den bylo hned d rána venku veseleji. Počasí se umoudřilo a nás čekal pěkný den. Dopoledne dorazila posádka RZS ÚK – záchranáři. Řekli nám spoustu zajímavostí a důležitých informací z oblasti záchrany lidských životů. Po besedě jsme si mohli vyzkoušet první pomoc a nahlédnout do záchranářské sanitky. Byli to opravdoví profesionálové a patří jim veliký dík.

Kolektiv místní restaurace se opět postaral o naše plná bříška a všichni jsme se těšili na další zajímavou návštěvu. Tentokrát dorazila početná posádka Policie ČR. Navštívila nás primární preventistka, policistka, daktiloskop a policista s motorkou. Jejich přednáška byla nejen naučná, ale i velice zajímavá. Největší zábavou bylo vytváření vlastních otisků prstů a odlévání stop. Všichni se nám maximálně věnovali a mají naše velké uznání.

Po svačince jsme opět vyrazili na procházku. Tentokrát se naším cílem stalo jezero Milada. Někoho bolely nohy, někdo mněl tolik elánu, jako paní učitelka Marcela, že se šli ještě proběhnout.

Počasí nám tento den přálo, tak mohl proběhnout slíbený večerní táborák, opékání buřtíků a zpěv s kytarou. Tento večer byl opravdu krásný, umocněný ohněm a zpěvem dětí.

Středeční ráno bylo opět veselé, neboť nepršelo a sluníčko na nás koukalo. Poslední zajímavou návštěvou byl HZS ÚK – hasiči. Naučné povídání bylo vystřídáno prohlídkou hasičského auta, kde jsme si mohli vyzkoušet techniku.

Po obědě nás čekalo balení a cesta zpět domů.

Dojmy z těchto třech dnů…třídy 6.A a 6.B byly naprosto skvělé. Já přeji jim a třídním učitelkám, aby dobrý kolektiv, který se začal vytvářet, vydržel až do devátých ročníků. Tyto třídy jsou nově seskládané a zatím to vypadá jako dobrá volba. Snad je nic nezaskočí!

Ve středu nastala výměna tříd a dorazila třída 6.C pod kapitánským vedením pana učitele Doboše.

Tato třída je sportovní a v tomto duchu se nesl celý pobyt. Mezi zajímavými přednáškami RZS ÚK, Policií ČR a HZS ÚK se běhalo, skákalo a děti byly neustále v pohybu. Nebudu říkat, že někteří lezli na strom, ale co by to bylo za kluky, kdyby si v přírodě nevyzkoušeli, jaké to je vylézt do výšky. Někdo poprvé viděl ježka, žábu a slyšel cvrčka. Večer u táboráku se opékaly buřty a zase tu byl někdo, pro koho toto bylo poprvé. Táborové písně a hra na kytaru pana učitele zakončila poslední večer a všichni okamžitě usnuli, neboť měli za sebou dlouhou procházku k jezeru Milada.

Kolektiv 6.C má úžasný třídní pokřik a určitě ho během následujících čtyř let několikrát uslyšíme.

I této třídě přeji krásné čtyři roky bez větších problémů a snad jim tento pobyt dobře nastartoval jejich dobrý základ.

Smyslem těchto adaptačních kurzů je stmelit nový kolektiv na druhém stupni a dozvědět se mnoho zajímavého. Tak snad se nám to podařilo….ale to nám ukáže čas.